زینو

ماموریت
ما در تلاش هستیم بهترین ابزارها و خدمات مرتبط به حوزه سرمایه‌گذاری و معاملاتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم و تغییرات مثبتی در فرایندهای سرمایه‌گذاری مشتریان خود ایجاد کنیم.
ما در زانیس ماموریت فوق را با نگاهی آینده‌نگرانه و با درس‌آموخته از تجربیات گذشته در توسعه سیستم‌های معاملاتی، انجام خواهیم داد. بررسی مداوم نیاز و رفتار مشتریان و همچنین گرفتن بازخورد منظم و گفتگو با نخبگان بازار و بررسی الگوهای جهانی، روال کار ماست. ما می‌خواهیم لذت معامله را با تولید ابزارهای معاملاتی متنوع، کاربردی و ساده افزایش داده و سرعت تصمیم‌گیری کاربران را هنگام معامله بالا ببریم.        
چشم انداز
فکر کردن به مسیرهای جدید و بررسی نیازمندی‌ها به روشی متفکرانه، راه پیشگام ما برای ایجاد ارزش‌های واقعی و کاربردی است.

تیم با تجربه و حرفه‌ای

تیم توسعه زانیس با توجه به سابقه در تولید و توسعه سیستم‌های معاملاتی در بازار سرمایه، تلاش خود را برای تولید پلتفرمی با کیفیت و منعطف با ایده های نوآورانه و آینده‌نگر به شکلی متفکرانه که بتواند دغدغه‌های کارگزاران و سرمایه‌گذاران، سبدگردان‌ها و معامله‌گران کارگزاری را براورده کند به کار می‌گیرد.

طراحی با دیدگاه User Center Design

ما در زانیس با نگاهی جسور و پیشرو و توجه به عادات رفتاری و ویژگی‌های شخصیتی کاربران سعی می کنیم سیستمی کاربردی و با تجربه کاربری مناسب و لذت بخش توسعه دهیم. این نوع طراحی در چرخه فیدبک مداوم، با رویکرد بهبود مستمر، بر اساس اطلاعاتی که از رفتار کاربران کسب می کند و مطالعات عمیق، یاد می‌گیرد که چگونه مسیرهای جدید را در جهت بهبود  تجربه کاربر را ارائه کند.

سرعت

سرعت در سیستم‌های معاملاتی یک مزیت به حساب می آید.  اجرای سریع سفارشات و به روزرسانی سریع اطلاعات مشتری و اطلاعات و نوع به روز رسانی کهReal time  است، یکی از مهمترین تمایزها با سیستم‌های دیگر است. XaniisTrader   با استفاده از معماری و تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده ار تجربه بهترین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، سیستمی با سرعت بالا طراحی و اجرا کرده است.

نوع طراحی این سیستم اساساً برای ایجاد اتصال زیرساخت‌هایی ارزش افزوده مانند الگوریتم‌های اجرای سفارش و یا بازارگردان  وسبدگردان‌ها است. در سیستم‌های دیگر که نیاز به اتصال به سیستم‌های OMS  وجود دارد، سرعت بالای OMS و تغییر نکردن کیفیت سرعت، یک نیاز است که سعی کرده‌ایم آن را برآورده کنیم‌.

Open API

با توجه به استانداردهای بین المللی و نیازی که به توسعه ابعاد دیگر این نوع سیستم‌ها از سمت کارگزاری‌ها (Broker API)  و کاربران (User API) آنها وجود دارد تا با ایجاد شخصی سازی‌ها در دوسطح کارگزاری و حساب مشتری به صورت استاندارد و مستند شده، بتوان به گسترش بازار کمک کرد.

عکسل العمل سریع

با حذف پیچیدگی‌ها و ساده سازی مفاهیم، به کاربر کمک خواهیم کرد که عکسل العمل سریعی برای تصمیم گیری و اجرای آن تصمیمات داشته باشد. هدف ما کاهش پیچیدگی فضای معاملاتی و افزایش سرعت تصمیم‌گیری کاربر است.

ما با استفاده از تیم‌های پردازش دیتا و طراحیUI  مناسب براساس تجربه مناسب کاربری، استفاده از المان‌های visual  به جای نمایش داده‌های خام و ساده، کار را برای کاربر ساده‌تر کرده‌ایم.

تسلط بر اطلاعات حساب و بازار

ما تلاش کرده‌ایم با استفاده از تجربه خود براساس اطلاعاتی که از کاربران داشتیم، بتوانیم چیدمان صفحه رو به شکلی انجام دهیم تا کاربر تسلط مناسبی بر اطلاعات بازار و اطلاعات حساب و پرتفوی و معاملات و سفارشات خود داشته باشد.

ورود یکپارچه

سامانه احراز هویت زاینیس امکان ورود یکپارچه بر بستر وب و موبایل را برای وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها با رویکرد password less را فراهم کرده تا کاربران راحت‌تر به سامانه مورد نظر وارد شوند و نیازی به حفظ کردن حساب کاربری و رمز عبور خود نداشته باشند.

Broker API Client

ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم با استفاده از تجربه خود براساس اطلاعاتی که از کاربران داشتیم ، بتوانیم چیدمان صفحه را به شکلی انجام دهیم تا کاربر تسلط مناسبی بر اطلاعات بازار و اطلاعات حساب و پرتفوی و معاملات و سفارشات خود داشته باشد .

User API Client

سامانه احراز هویتی زاینیس امکان ورود یکپارچه بر بستر وب و موبایل را برای وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها با رویکرد password less را فراهم کرده تا کاربران راحت‌تر به سامانه مورد نظر وارد شوند و نیازی به حفظ کردن حساب کاربری و رمز عبور خود نداشته باشند.

امکانات پلتفرم معاملاتی زانیس

نمایش اطلاعات سهم ( stock watch )
استفاده از کیبورد به عنوان short cut برای ارسال سفارشات
دیده بان
هات لیست‌ها
Liquid  کردن  نمادها  پرتفوی
ارسال سفارش  بر روی نمادهای مختلف به صورت یک‌جا